İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, FenerbahçeSpor Kulübü Başkanı Ali Koç’u kabul etti.
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindekileri kabul etti. Bakan Yerlikaya, Koç’a ve beraberindeki heyete ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti. – ANKARA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Brentford – Brighton maçında korkutan anlar! Yunus Emre Konak oyuna devam edemedi…
1460 kez okundu
2
Barcelona – Celta Vigo maçında inanılmaz geri dönüş! Raphinha maça damga vurdu
1381 kez okundu
3
Galatasaray, Konyaspor maçı hazırlıklarına başladı!
1345 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1218 kez okundu
5
Deplasmanda en az puan toplayan 4 takımdan biri Göztepe
1154 kez okundu