İZMİR,
TFF 2’nci Lig Beyaz Grup temsilcisi Altınordu’nun taraftarları kulübün bu sezonki iç saha maçlarını Torbalı’daki Metin Oktay Yerleşkesi’nde oynama kararına tepki gösterdi. İzmir merkezden 70 kilometre uzaklıktaki kulübün tesislerine ulaşımın zor olduğunu dile getiren taraftarlar, müsabakaların geçen sezon olduğu gibi yine Bornova Aziz Kocaoğlu Stadı’nda oynanmasını talep etti.
Altınordu’ya gönülden bağlı olduklarını ifade eden taraftarlar, “Şampiyonluk hedefleyen bir takım şehir dışında, antrenman sahasında maça çıkmamalı. Biz, Cumhuriyet’in ilk takımıyız. Altınordu’yu üst liglerde görmek istiyoruz. Başkan Seyit Mehmet Özkan bu kararını ivedilikle gözden geçirip değiştirmeli. Aksi halde iç saha maçlarına gitmeyeceğiz. Deplasmanlarda her zaman olduğu gibi takımın yanında olacağız” mesajı verdi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Profesyonel Servisler İçin Güvenli ve Dayanıklı Tamirci Lifti Çözümleri
5809 kez okundu
3
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
2590 kez okundu
4
Sosyox, Sosyal Medyada Büyümenin Güvenilir Adresi Olarak Öne Çıkıyor
2176 kez okundu
5
DİPLOMASİDE STRATEJİK BİR KOORDİNATÖR NASIL OLUNUR
1816 kez okundu