Trendyol Süper Lig’in 6. haftasında deplasmanda Gaziantep FK ile 0-0 berabere kalan Trabzonspor’da Pedro Malheiro, mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
İşte Avusturyalı oyuncunun o sözleri:
Doğrusunu söylemek gerekirse, yorum yapmak güç. Bazen topu ayağımızda fazla tuttuk, fazla zaman kaybettik. Yeni bir takımız, zamana ihtiyacımız var. Bu bir bahane olmayabilir ama alışma süreci olabiliyor. Bir haftamız var, çalışacağız. Bir sonraki maçta çok daha iyi olacağımızdan eminim.
Gaziantep’te kazanan çıkmadı! Haberi Görüntüle
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Brentford – Brighton maçında korkutan anlar! Yunus Emre Konak oyuna devam edemedi…
1461 kez okundu
2
Barcelona – Celta Vigo maçında inanılmaz geri dönüş! Raphinha maça damga vurdu
1381 kez okundu
3
Galatasaray, Konyaspor maçı hazırlıklarına başladı!
1347 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1220 kez okundu
5
Deplasmanda en az puan toplayan 4 takımdan biri Göztepe
1157 kez okundu